Saturday, December 27, 2008

Final Part : KTN - KL - KK



ni part yang terakhir tentang trip kami di Sabah, post ni amik masa lame nak siap sebab di kuantan selalu hujan dan internet connection kami selalu rosak kalau hujan..

last day di Sabah , kami pergi ke pasar tamu yang only dibukak hari ahad , ada macam2 benda dijual kat pasar tamu ni macam baju2 , brooch , makanan sabah , kraftangan n anjing pon ada jual.. tapi sayangnye, kami tak sempat amik gambar pasar tamu ni



lepas shopping puas2 di pasar tamu , kami terus ke pantai tanjung aru sebab maktok n mama bersungguh - sungguh nak habiskan nasi lemak beli kat pasar.. perhatikan gmbr kat bawah ada sorang mat sabah buat muka tak malu duduk dgn kami..

ada orang main parachute kat sini.. kami tengok jela





bergambar di bangunan paling tinggi kat sabah , kami ingat boleh naik dan tengok permandangan bandar KK dari atas tapi tak dibenarkan..





lepas berjam - jam jalan2 dalam usaha nak cari kelapa bakar yg direkemen kawan mama , kami singgah ke KK observatory tower , ni antara shot2 kat situ..





boleh tahan juga mama posing..

dalam 10 minit gitu kami beredar n pegi ke filipino market.. barang2 kat market tu lebih kurang sama je di Pasar Tamu.. BTW di sini banyak jual barangan pearl..sape2 yang minat perhiasan ni memang tempat yang sesuai..



Macam2 barang mama n maktok beli kat sini.. tengok koleksi brooch diorangperhatikan mamat sabah yang stylo kat bawah ni..



ni gambar yang ditangkap oleh ayah masa nak balik dr filipino market..
enjoy..









esok hari kami naik flight balik KL dan drive teros balik ke kuantan..

THE END..

No comments: